Saturday, October 17, 2009

Selamat Tinggal SK Sentosa


Beberapa hari yang lalu teman terima panggilan daripada pegawai PPD KS bertemu dgn pegawai bahagian berkenaan. Dalam hati dah agak penantian yg ditunggu akan muncul. Memang sah aku dapat kembali berkhidmat di Daerahku di Perak Tengah. Alhamdulillah aku terima saja dimana lokasi baru itu. Janji dapat pulang dan bersama-sama rakan di sini.

Selama 7 bulan di SK Sentosa, teman dah dapat menyesuaikan diri. No problem lagi tentang situasi di sini. Banyak pengalaman berguna dapat teman timba di sini dan peluang ini dapat digunakan untuk masa akan datang disamping menjadi kenangan yang tak akan dilupakan.

Walaupun dalam hati merasa gembira dengan berita ini namun di hati kecil ini terasa pilu juga meninggalkan warga SK Sentosa yang banyak meninggalkan kenangan. TERIMA KASIH kepada semua pelajar (583 orang) dan semua guru (46 orang) serta staff (8 orang).

2 comments:

safia said...

assalamualikum cikgu noraini,ini saya lah anak murid cikgu masa di sk sentosa ingat lagi kan nama saya safia zahirah dari kelas 4 bestari[2010]dan masa 2009 saya kelas 3 bestari alhamdulilah dengan ajaran cikgu saya tetap di kelas bestari terima kasih cikgu noraini.

safia said...

assalamualikum cikgu noraini,ini saya lah anak murid cikgu masa di sk sentosa ingat lagi kan nama saya safia zahirah dari kelas 4 bestari[2010]dan masa 2009 saya kelas 3 bestari alhamdulilah dengan ajaran cikgu saya tetap di kelas bestari terima kasih cikgu noraini.